Czas realizacji Zamówienia wynosi standardowo do 3 dni roboczych dla produktów paczkowych i niezwłocznie (max do 2 dni roboczych) dla produktów licencyjnych, elektronicznych od momentu:
otrzymania przez Klienta wiadomości potwierdzającej przyjęcie Zamówienia (w przypadku płatności gotówką przy odbiorze Towaru);
wpłynięcia należności na rachunek bankowy Cnet Sp. z o.o. (w przypadku przedpłaty przelewem).
wpłynięcia należności na rachunek bankowy Cnet Sp. z o.o. (w przypadku płatności on-line w Sklepie).
Dostawa Towarów paczkowych ograniczona jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
Dostawa Towarów paczkowych do Klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej, a towarów elektronicznych na wskazany przez Klienta adres email.
Koszty dostawy zostają wskazane Klientowi w trakcie składania Zamówienia.
Na czas realizacji zamówienia składa się czas kompletowania zamówienia i czas dostawy.
W przypadku płatności przelewem, terminy dostaw zostają wydłużone o czas realizacji przelewu (Sklep przystępuje do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu wpłaty na koncie).
Odbierając przesyłkę Klient, będący konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego, ma prawo do sprawdzenia czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu mechanicznemu i czy jest kompletne. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub niekompletności przesyłki, można sporządzić Protokół Szkody w obecności pracownika firmy kurierskiej. Protokół powinien wówczas być przygotowany w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, podpisanych przez Klienta oraz pracownika firmy kurierskiej.
Odbierając przesyłkę Klient, niebędący konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego, zobowiązany jest do sprawdzenia czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu mechanicznemu i czy jest kompletne. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub niekompletności przesyłki, obligatoryjne jest sporządzenie Protokołu Szkody, spełniającego warunki opisane w §4 pkt. 6. Sporządzony przy odbiorze przesyłki Protokół Szkody jest podstawą postępowania reklamacyjnego.
Odbiór osobisty:
Odbiór zamówionego towaru może odbyć się osobiście przez Klienta lub upoważnioną przez niego do odbioru towaru osobę w siedzibie firmy Cnet Sp. z o.o przy ul. Słomińskiego 1, 00-204 Warszawa, po uprzednim kontakcie z Działem Handlowym od od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 17:00
W przypadku zamówienia płatnego przy odbiorze, płatność możliwa jest gotówką w kasie firmy.
W przypadku zamówienia opłaconego kartą lub przelewem, aby towar został wydany, Klient musi przedstawić dokument potwierdzający dokonanie płatności.
Koszty dostawy:
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
W przypadku odbioru osobistego towaru w Sklepie, niezależnie od ceny, na jaką zamówienie opiewa, koszty dostawy wynoszą 0,00 zł.
Wyjątek stanowią towary wysyłane na życzenie klienta firmą kurierską za pobraniem.